3 taktyki, aby zapobiec przejadania

Uncategorized

Jeśli chodzi o naszych ulubionych odnosić się do jedzenia, to co z oczu, to z umysłu, czy też braku zrobić brzuch rośnie ласковее? Niektórzy eksperci diety zaleca się usuwać ulubione kaloryczne produkty z domu, aby zmniejszyć pokusę i zapobiec przejadania. Inni uważają, że wygnanie ulubione produkty sprawia, że tylko chcesz ich więcej, tym jesteś bardziej prawdopodobne, aby odejść zacznie pić po tym, jak otrzymasz na nich ręce.

Jak wiele rzeczy w życiu, pewnie prawda leży gdzieś pośrodku. Ja osobiście promować ideę o jedzeniu, kiedy jesteś głodny, w rozsądnym i spokojnym stanie. I ja nie pochwalam wszystko, co jest związane z obsesją i niedostatku. Ale wszyscy idziemy do stołu z naszych własnych problemów psychologicznych i fizycznych, które mogą skomplikować rzeczy się trochę.

Zespół Pudełko CzekoladyZespół Pudełko Czekolady

Oto przykład “nieobecność sprawia, że serce rośnie” sposób zbliżeniowy ulubionych produktów. Około 10 lat temu, spotkałem kobietę, która powiedziała mi, że za każdym razem, gdy kupiła pudełko czekoladek widzi, ona w końcu zjadł całą skrzynię w dzień. Zapytała, co mogła zrobić, aby to zatrzymać. Zapytałem ją, czy widzi czekolady był naprawdę wyjątkowy dla niej, a ona odpowiedziała: “Tak, to jedna z moich ulubionych rzeczy”. Zapytałem ją, czy to było to, że pozwoliła sobie tylko w rzadkich przypadkach, a ona powiedziała “Tak”.

Zaproponowałem jej spróbować kupić pudełko widzi cukierki i umieścić go w lodówce lub zamrażarce. Następnie, za każdym razem, kiedy ona naprawdę chciała czekolady, mogła spokojnie usiąść i naprawdę cieszyć się jednym kawałku. Dwa tygodnie później ona z radością powiedziała mi, że ona wciąż była częściowo pudełko czekoladek w lodówce. Cieszyła się garść kostek i z niecierpliwością czekał, co jeszcze kilka w ciągu najbliższych tygodni. Po prostu wiedząc, że może to być jedna, kiedy ona naprawdę chciała dać jej komfort i pomaga zapobiegać jej od przejadania się.

Ta metoda może nie działać dla wszystkich, ale wydaje się, że bilet dla innych, w tym mnie. Nie kompulsywny konsument i jestem kredyt to z moim “nie-pozbawienie” filozofia. Jeśli jest coś, co naprawdę chcę, i pragnienie, aby nie iść łatwo, pozwoliłam sobie na to. Ja jednak zrobić lekki i zdrowy wybór w te pragnienia, gdy jest to możliwe (często z powodu mojego zespołu jelita drażliwego). Na przykład, może być raz w roku szczerze życzymy pączka. Więc poszedłem do lokalnego donat sklep, który sprzedaje pyszne pełnoziarniste pączki i bite bite, kocham jeden.

Technika Lodziarnia

Lody: jeśli masz przyjdą-i zjeść go, dopóki nie odszedł! Czy można nazwać to twój dom?

Niektórzy eksperci sugerują, że jeśli istnieje pewna żywność, której nie można przestać jeść, nawet gdy zaczynasz, starannie rozsądnej porcji-nie trzymać go w domu. Każdy teraz i wtedy, kiedy się bardzo chce, lodów, szufelki w sklepie lodów. W ten sposób, nie będziesz odczuwać pragnienie, aby wrócić po więcej.

Tam zawsze pół litrową pyszne płuc lody u mnie w lodówce, przy okazji. Ten, kto wybiera, aby cieszyć się lodami w ten dzień przygotowują sami niektórzy w naszej bardzo małej lodowej dania krem. Wydaje się, że działa dla mojej rodziny.

3 taktyki, aby zapobiec przejadania3 taktyki, aby zapobiec przejadania

Co mówią eksperci? Jak widzę, większość zapisać się na jeden z trzech obozów:

  • W “co z oczu — to i z serca” grupy.
  • “Nieobecność sprawia, że serce rośnie” wierzących.
  • Ci, którzy gdzieś pośrodku.

Oto komentarze niektórych z tych, którzy wierzą w “co z oczu, to z serca: filozofia:

  • “Jednym z najpotężniejszych czynników, określić kwotę, którą jesz, ile jedzenia jest przed tobą,” David Prof, k. m. n., profesor dietetyki i psychologii w Cornell university, mówi . Wskazuje on na opublikowane dane, które wykazały, że jeśli jesz z zawiązanymi oczami, można spożywać znacznie mniej, niż kiedy można zobaczyć swoje jedzenie.
  • Kelly Brownell, dyrektor Centrum Rudd w karmowej polisy i otyłości na uniwersytecie Yale, mówi, że większość programów, w tym z uniwersytetu Yale — polecam ludziom ograniczyć zależność od ulubionych produktów jak najwięcej, aby zminimalizować pokusa.
  • Susan Roberts, dyrektor laboratorium metabolizmu energetycznego w uniwersytecie Tufts mówi, że badania Tufts university uważają, że “poza zasięgiem wzroku” przydatne dla niektórych osób. “Coś wokół ciebie po prostu bardziej mocno trzyma pokus w swoim umyśle”, mówi ona .
  • A “co z oczu, to z serca” – to najlepsza polityka jest różnica między tym, prowadzenie jedzenia z domu i zrobić to zabronione, zauważa Marlena Schwartz, doktor filozofii, dyrektor ds. badań w Yale centrum Rudd w żywności polityce i otyłości. “Najważniejsze jest to, że ty nie mówisz, że lody to zło, a co najlepiej robić w pewnych okolicznościach, i te okoliczności pozwalają łatwo kontrolować wielkości porcji i częstotliwość,” mówi. Innymi słowy, to jest OK, aby przejść do lodziarni co tydzień lub dwa.

Dolna LiniaDolna Linia

Nie tylko można znaleźć naukowcy po obu stronach “poza zasięgiem wzroku” i “rozłąka sprawia, że serce mocniej” podejścia, istnieje również kilka badań, aby wspierać oba punkty widzenia. Nie ma prostej odpowiedzi na większość pytań dotyczących odżywiania, i to nie jest wyjątek.

Ale, być może, ludzie, którzy używają “co z oczu, to z serca” podejście nie zatrzymując się robić niektóre z najtrudniejszych, najbardziej niezbędnych prac. Opracowanie jedli umiejętności, kompetencji, jak kontrolować porcje i uznanie głodu, może zająć trochę czasu. I zrozumienie tego, co dzieje się, kiedy czujesz się spod kontroli, wokół niektórych produktów nie jest łatwe. Ale możliwość cieszyć się jedzeniem, pozytywne, na drodze pokojowej, jako część zdrowego stylu życia-ja bym powiedział, że to jest warto praca.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *